29 marts, 2024

Šajā rokasgrāmatā es jūs iepazīstināšu ar 10 svarīgākajiem likumiem uzņēmumiem, kad reklamējat Facebook.

Tie ir likumi, kas nosaka, kā darbojas Facebook reklāmas, un vispārējās perspektīvas, kas jāpatur prātā, veidojot reklāmas. Daži likumi aprakstīs tūlītējus pasākumus, ko var veikt, kamēr citi ir plašāki. Visiem šiem likumiem vajadzētu palīdzēt uzlabot jūsu vispārējo Facebook reklāmas pieredzi.

1. Facebook ir mazākais efektīvais tiešajā tirdzniecībā

Ja esat ieradies Facebook, meklējot tūlītēju pārdošanu, nekā esat nonākuši nepareizā vietā. Facebook piedāvā uzņēmumiem iespēju sasniegt savu mērķa tirgu visā tirdzniecības ciklā. Lai gan neliela daļa lietotāju ir gatavi iegādāties, kamēr viņi pārlūko Facebook, daudz lielāka daļa lietotāju gatavojas iegādāties nākotnē, ja ne tagad.

Par laimi jums ir iespēja veidot pastāvīgas attiecības ar savu klientu un tas ir tas, ko Facebook ir visnoderīgākais: veidojot attiecības. Tā ir platforma, lai veidotu pastāvīgas attiecības un “atkārtotu mārketingu” saviem klientiem, jo ​​Facebook saka dažos savos mārketinga eksemplāros. Izpratne par to, ka šie lietotāji nav gatavi iegādāties, ir Facebook panākumu atslēga.

Kā es izklāstīju Facebook pārdošanas piltuves piecos posmos, Facebook ir par attiecību mārketingu. Kā apraksta Vikipēdija, “Attiecības mārketings atšķiras no citiem mārketinga veidiem, jo ​​tā atzīst uzņēmuma ilgtermiņa vērtību, lai saglabātu klientus, nevis tiešo vai” Ielaušanās “mārketingu, kas koncentrējas uz jaunu klientu iegādi, mērķējot vairākuma demogrāfijas datus. uz potenciālajiem klientu sarakstiem. ”

2. Izveidojiet lielāku reklāmu apjomu, kas mērķē mazāk cilvēku

Bieži vien Google pakalpojumos reklāmdevēji izveidos reklāmu, kas attiecas uz katru personu vienā valstī, un pēc tam sadalīt divas reklāmu versijas viena pret otru. Facebook šis modelis neko nedarīs, bet maksās jums naudu. Vispārējas reklāmas izvietošana, kas ir vērsta uz visu valsti, bez papildu mērķauditorijas atlases, neko nedarīs, bet jūs saņemsiet daudz klikšķu un lielā mērā izšķērdēsiet daudz naudas.

Facebook piedāvā 11 mērķauditorijas atlases faktorus reklāmdevējiem (vakar publicēti trīs jauni faktori). Zemāk ir izklāstīts katrs no šiem faktoriem:

Atrašanās vieta – Facebook ļauj reklāmdevējiem mērķēt pēc valsts, valsts / provinces, pilsētas un lielpilsētu teritorijām. Visām reklāmām ir nepieciešama atrašanās vieta. Tam jābūt diezgan taisnīgam attiecībā uz to, kuru vietu vēlaties izvēlēties.

Vecums – vecums ir standarta demogrāfiskais faktors. Lielākā daļa tirgotāju, kuriem ir precīzi definēts mērķa tirgus, varēs izvēlēties savu vecumu.
Dzimšanas diena – tas ir viens no Facebook jaunākajiem reklāmas mērķauditorijas atlases filtriem. Būtu diezgan skaidrs, kāda veida reklāmas jāiesniedz cilvēkiem, kas ir dzimšanas dienā. Mēģiniet lietotājam patīkamu dzimšanas dienu un piedāvāt viņiem dāvanu augstākiem reklāmguvumu līmeņiem.

Dzimums – dzimums ir vēl viens tipisks Facebook mērķa filtrs.

Atslēgvārdi – atslēgvārdi tiks balstīti uz lietotāja profila informāciju, ieskaitot aktivitātes, iecienītākās grāmatas, TV pārraides, filmas un daudz ko citu. Es uzskatu, ka šajā laukā ir iekļauti darba nosaukumi, un es parasti tērēju visvairāk laika, cenšoties domāt par efektīviem atslēgvārdiem. Kāda veida produkti ir jūsu klientiem? Kādas ir viņu darba vietas organizācijā? Pavadiet laiku šajā jomā, un jūs saņemsiet atlīdzību.

Izglītība – lai gan jūs varat mērķēt, pamatojoties uz viņu izglītības līmeni, tas ir visefektīvākais, lai atlasītu reklāmas, pamatojoties uz skolām, uz kurām cilvēki devās. Vēlaties paziņot par 1996. gada Ilinoisas Universitātes atkalapvienošanos? Tas ir lielisks veids, kā to popularizēt.
Darbavietas – tas ir vēl viens liels mērķauditorijas filtrs. Bieži vien jūs zināt kompānijas, kuras darbojas jūsu mērķa tirgū. Ja jūs vēlaties iegūt jaunus klientus vai meklējat izplatīt izpratni konkrētās organizācijās, šis filtrs var būt nenovērtējams.

Saistība – Vēlaties mērķēt cilvēkus, kas gatavojas precēties? Tas ir lielisks līdzeklis. Ja esat bārs vai klubs, visticamāk, vēlaties doties pēc tiem cilvēkiem, kas ir vieni. Lai gan šis filtrs var būt noderīgs, jums ir arī jāpatur prātā, ka, izvēloties kādu no šiem iestatījumiem, tiks noņemti visi lietotāji, kuri profilā nav izvēlējušies attiecību statusu.

Ieinteresētais – šis faktors ir noderīgs, ja lietotāja seksuālās preferences attiecas uz to, ko jūs reklamējat. Es mēdzu izlaist šo lauku lielākajā daļā manu reklāmu.
Valodas – ja jūsu reklāma ir angļu valodā, bet lietotājs runā ķīniešu valodā, iespējams, ka viņiem nevajadzētu rādīt reklāmas.

Savienojumi – savienojumu lauki tika atvērti vakar Facebook, un tie ļauj jums iekļaut un izslēgt lietotājus, pamatojoties uz lapām, notikumiem un lietojumprogrammām, kuras lietotāji ir pievienojušies, un jūs, iespējams, esat administrators. Ja esat izveidojis lapu un nevēlaties, lai reklāmas tiktu rādītas cilvēkiem, kas jau ir pievienojušies, tas ir lielisks veids, kā izvairīties no dublētiem klikšķiem.

Ja jūs neizmantojat daudzos mērķa faktorus, tad jūs neizmantojat Facebook reklāmu efektīvi. Lai palielinātu reklāmguvumu līmeni jūsu reklāmās, palieliniet mērķauditorijas atlasi, lai padarītu reklāmu atbilstošāku lietotājiem. Atbilstība ļaus cilvēkiem atbildēt uz jūsu reklāmu.